باطری ساز سیار

حتما تا به حال با مشکل خوابیدن و شارژ نداشتن باتری و روشن نشدن خودرو مواجه شدید. به ویژه اگر در نزدیکی شما هیچ تعمیرگاهی وجود نداشته است. شاید هنوز این اتفاق از ذهنتان پاک نشده باشد یا نگران باشید که مجدد این اتفاق بیافتد. در نتیجه خدمات مربوط به امداد باطری و باطری ساز سیار و باطری سازی سیار برای هر خودرویی بخصوص که در هرزمان و مکان این خدمات را دریافت کند بسیار مهم است خدمات که سعادت امداد برای باطری به شما امدادخواهان عزیز ارائه می دهد مواردی چون تعویض باتری در محل، باطری به باطری سیار،شارژ باطری در محل است   باطری ساز سیار بهترین ایده برای زمانی است که خودرو شما روشن نمی شود . در این مقاله از وبسایت سعادت امداد،  قصد داریم تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات به شما عزیزان کمک کنیم مکانیک خودرو خود باشید. پس تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

باطری_ساز_سیار

مشکلات سیستم برق خودرو و به خصوص باطری ماشین بسیار رایج است. اما با توجه به کلیدی بودن باطری در سیستم برق خودرو و همچنین برای به کار افتادن خودرو، مشکلات سیستم برق را نمی‌توان نادیده گرفت و در طولانی مدت با آن دست و پنجه نرم کرد. باطری ساز سیار یکی از راهکارهای نوین تعمیر برق ماشین در تهران است. این سرویس به صورت ویژه در سعادت امداد ارائه می‌شود. در واقع با استفاده از سرویس باطری ساز سیار، هر کجا و در هر موقعیتی باشید، در کوتاه ترین زمان ممکن یک تکنسین متخصص در خصوص تعمیر سیار برق ماشین در تهران در کنار شما خواهد بود. متخصصان ما در وهله اول به عیب یابی ماشین شما خواهند پرداخت؛ نیازهای تعمیراتی ماشین را با شما درمیان خواهند گذاشت؛ و با جلب موافقت شما دست به تعمیر ماشین شما خواهند زد. برای تماس با باتری ساز سیار با شماره 09901400651 تماس بگیرید. علاوه بر این ممکن است خودرو شما در پارکینگ منزلتان به علت خرابی یا خالی شدن باطری ، استارت نخورد و شما به راحتی می توانید با سعادت امداد تماس بگیرید و خدمات باطری ساز سیار را ثبت کنید یکی از عواملی که نشان می دهد باطری خودرو شما خراب است ریستارت شدن ساعت خودرو است

باتری ساز سیار تهران

سیستم برق خودرو شامل قطعات زیادی است مانند باتری و دینام است که هر یک از آن ها دارای اجزای ریزتری هستند. شاید این سوال به ذهنتان بیاید که چطور با این سطح از اطلاعات در خصوص سیستم برق و سیم کشی ماشین می‌توانید مشکلات باتری خودرو خود را حل کنید. باتری ساز سیار تهران به شما این اطمینان را می دهد که حتی اگر در خیابان های کم تردد با چنین مشکلی مواجه شدید بدون نگرانی باطری خود را تعویض کنید. یک باطری ساز سیار باید مزایایی همچون در دسترس بودن و رسیدن به شما در کمترین زمان را به شما ارائه کند؛ در صورتیکه خودرو نیاز به داشته باشد به تعمیرگاه برود بتواند خودرو شما را حمل کند؛ تمامی تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشد تا بتواند قطعات را برای شما تعویض کند.

باتری ساز سیار تهران یکی از نوین ترین خدمات در امداد خودروهاست که برای انجام کلیه امور مربوط به برق و سیم کشی ماشین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. با استفاده از باتری ساز سیار تهران، در عرض پاسخگویی به چندین سوال ساده در خصوص مشکل ماشین شما، یک باتری ساز سیار خوب در تهران به سوی شما روان خواهد شد؛ و بنابراین دیگر نیازی نیست شما به دنبال تعمیرگاه معتبر باطری در تهران باشید؛ زمان زیادی صرف انتقال خودرو خود به تعمیرگاه کنید؛ و در نهایت در میان صفی از مشتریان تعمیرگاه در انتظار انجام کار خود باشید. تنها با یک تماس، باتری ساز سیار تهران در کوتاه ترین بازه زمانی در کنار شما خواهد بود.

باتری ساز سیار تهران خدمات متفاوتی را در زمینه برق و سیم کشی سیار ماشین تهران ارائه می‌کندو. این خدمات شامل عیب یابی و تعمیر دینام ماشین در تهران، عیب یابی و تعمیر برف پاک کن، عیب یابی و تعمیر باطری ماشین در تهران، عیب یابی و تعمیر تسمه دینام در تهران، تعویض شمع های ماشین در محل تهران، بررسی و عیب یابی سیم کشی ماشین در تهران، باتری به باتری در محل تهران و … است. و قابل ذکر است که تمامی تیم سعادت امداد را متخصصان با تجربه و ماهری تشکیل داده اند و بدون کوچکترین نگرانی می‌توانید به باتری ساز سیار ما اعتماد نمایید. تیم متخصص باتری ساز سیار تهران ، سعادت امداد ابتدا چهار عامل اصلی که باعث استارت نخوردن ماشین می شوند را بررسی میکند ، مانند فیوز، باتری، سیم کشی ماشین و یا وجود اتصالی در برق خودرو ، تیم متخصص سعادت امداد در عیب یابی قطعات خودرو تخصص و دانش به روز دارند و در بر طرف کردن نقص خودرو، شما را یاری می کنند

باطری ساز سیار تهران

در شهر پرترافیک و شلوغی مثل تهران ماندن پشت چراغ قرمز و گیرکردن در ترافیک می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی یرایتان شود یا حتی سبب شود موقعیت مهمی را از دست بدهید. خوابین باطری می تواند یکی از عواملی باشد که چنین دردسر هایی برایتان درست کند. باتری ساز سیار تهران وظیفه تعویض باطری خودرو شما را برعهده دارد. به شما کمک می کند تا هیچ قرار کاری را از دست ندهید و همیشه به موقع برسید .

باطری ساز سیار تهران یکی از معروف ترین خدمات ارائه شده در سعادت امداد است که بر خلاف نامش، تنها به باطری ماشین معطوف نمی‌شود بلکه کل سیستم برق و سیم کشی ماشین را شامل می‌شود. درواقع در این خدمت، علاوه بر چکاپ باری ماشین، متخصصان ما به عیب یابی و تعمیربرق و سیم کشی سیار در تهران می‌پردازند. با توجه به اینکه سیستم برق و به خصوص باطری ماشین یکی از اجزای بسیار مهم در به کار افتادن ماشین است، بنابراین در صورت خرابی آن دیگر راهی برای جابجایی ماشین نخواهید داشت به جز تماس با یدک کش در تهران. اما اگر نخواهید ماشین خود را در این ترافیک و آلودگی سنگین تهران جابجا کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید و یا اینکه به دنبال عمیرگاه مورد اعتماد نگردید در برای اینگونه موارد انرژی صرف نکنید، بهترین گزینه باطری ساز سیار تهران است که با اولین تماس شما، از نزدیک ترین محل ممکن خود را به شما خواهد رساند.

همکاران ما به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند تا با آرامش به انجام امور خود بپردازید. سعادت امداد مفتخر است که با انجام خدمات مختلف باعث رضایتمندی شما عزیزان می باشد . در صورت جرثقیل شما به مقصد تعمیرگاه‌های سعادت امداد هزینه یدک کشی رایگان خواهد بود. زمانی که عملیات باطری به باطری خودرو نتواند موجب برطرف شدن استارت نخوردن خودرو امداد خواه شود تیم متخصص سعادت امداد باطری فرسوده شما را با یک باطری با کیفیت و نو تعویض می کنند و دیگر نیاز نیست وقت خود را برای خرید باطری تلف کنید.

باطری ساز سیار شبانه روزی

باطری‌ساز سیار شبانه‌روزی سعادت امداد ، در سعادت آباد تهران واقع شده است باطری از اصلی ترین و مهم ترین اجزای سیستم برق خودرو است . کار باتری این است که انرژی الکتریسته را در خود ذخیره کند و در زمان نیاز آن را در اختیار قسمت های مختلف خودرو قرار دهد. یکی از مزایای باطری خودرو این است که از نوع باتری های قابل شارژ است . همانطور که می دانید باطری به علت شیشمیای بودنشان طول عمر مشخصی دارد که این طول عمر به نحوه نگهداری و میزان استفاده بستگی دارد . اما به طور کلی یک باتری خوب 4 سال کارآمد است. و از کار افتادن باطری بروی دیگر بخش های خودرو نیز تاثیر می گذارد. ما در سعادت امداد با اضافه کردن خدمات باطری سازی سیار شبانه روزی در هر زمان آماده ارائه خدمات به شما امداد خواهان عزیز می باشد.

قسمت های مختلف زیادی از  خودرو به سیستم برق وابستگی دارند مانند : سیستم صوتی، بالا وپایین رفتن پنجره خودرو، چراغ و روشنایی خودرو، استارت خوردن،دزدگیر، کولر و بخاری و غیره همگی به سیستم برق خودرو وابسته هستند و اگر سیستم برق و باطری خودرو خراب شود قسمت های ذکر شده کارایی ندارند. ویا می توان گفت کارایی و صحت کارکرد باطری و سیستم برق خودرو بر دیگر عوامل تاثیر می کذارد.

باطری-ساز-سیار-سعادت-امداد

سیستم برق خودرو یکی از پیچیده ترین قسمت های خودرو است و اجزای و قطعات  مانند باطری و دینام، انژکتور، وایر شمع،  لامپ و چراغ های خودرو و غیره تشکیل شده است. و کارایی هریک به هم مرتبط است و هریک از این قطعات وظیفه خاصی دارند مثال باطری وظیفه تامین برق خودرو را دارد و دینام وظیفه شارژ کردن باطری را دارد.

در همین راستا می توان گفت بسیاری از مشکلات مانند جرقه نزدن موتور خودرو، دیر روشن شدن خودرو، سیستم صوتی، نشتی اسید باتری، از کار افتادن سیستم روشنایی و چراغ های خودرو، و روشن شدن چراغ هشدار نیز همگی به خاطر مشکل در سیستم برق و باطری خودرو است به همین جهت می توان گفت باطری ساز سیار سعادت امداد بسیاری از مشکلات فنی خودرو شما را رفع خواهد کرد و اگر خودرو شما دچار یکی از مشکلات ذکر شده شد می توانید با سعادت امداد تماس بگیرید و ما نیروهای متخصص و مجرب خود را بدون اتلاف وقت برای امداد رسانی به سوی شما روانه می کنیم.

بهترین باطری ساز سیار غرب تهران

سعادت امداد با سالها سابقه در زمینه امداد خودرو کاملا شناخته شده است و به عنوان بهترین باطری ساط سیار غرب تهران معروف است  سیستم برق خودرو یک سیستم پیچیده است و از اجزا وقصعات مختلفی تشکیل شده است که به علت همین پیچیدگی نیاز به دانش تخصصی دارد تکنسین های متخصص و مجرب خدمات باطری ساز سیار سعادت امداد می توانند بات عیب یابی سیستم برق خودرو شما، به راحتی می توانند علت دقیق مشکل برق خودرو شما را تشخیص دهند و آن قطعه را تعمیر یا تعویض کنند تکنسین های باتری ساز سیار سعادت امداد در محل ، به بررسی و عیب یابی قطعاتی مانند وضعیت دینام، سلامت باتری،و دیگر قطعات مرتبط می پردازند و بعد از تشخیص مشکل برق خودرو به تعمیر و یا تعویض آن قطعه می پردازند و دیگر نیاز نیست خود را به یک تعمیرگاه برسانید باطری ساز سیار سعادت امداد در هر محل و نقطه ای از تهران آماده ارائه خدمات به شما می باشند. تکنسین های سعادت امداد با داشتن تجربه و دانش فنی بالا ابتدا به عیب یابی باطری خودرو امداد خواه می پردازد و پس از تشخیص به تعمیر آن قطعه می پردازند و اگر قطعه مورد نظر قابل تعمیر نبود باطری شما را با کیفیت ترین باطری تعویض می کند

اجزای اصلی سیستم برق خودرو

باطری- باتری

باطری از اصلی ترین و مهم ترین اجزای سیستم برق خودرو است . کار باتری این است که انرژی الکتریسته را در خود ذخیره کند و در زمان نیاز آن را در اختیار قسمت های مختلف خودرو قرار دهد. یکی از مزایای باطری خودرو این است که از نوع باتری های قابل شارژ است . همانطور که می دانید باطری به علت شیشمیای بودنشان طول عمر مشخصی دارد که این طول عمر به نحوه نگهداری و میزان استفاده بستگی دارد . اما به طور کلی یک باتری خوب 4 سال کارآمد است. و از کار افتادن باطری بروی دیگر بخش های خودرو نیز تاثیر می گذارد. ما در سعادت امداد با اضافه کردن خدمات باطری ساز سیار در هر زمان آماده ارائه خدمات به شما امداد خواهان عزیز می باشد.

باطری-خودرو

هزینه باطری ساز سیار و تعمیر باطری

گفتیم که سیستم برق خودرو یک سیستم پیچیده است و از اجزا وقصعات مختلفی تشکیل شده است که به علت همین پیچیدگی نیاز به دانش تخصصی دارد تکنسین های متخصص و مجرب خدمات باطری ساز سیار سعادت امداد می توانند بات عیب یابی سیستم برق خودرو شما، به راحتی می توانند علت دقیق مشکل برق خودرو شما را تشخیص دهند و آن قطعه را تعمیر یا تعویض کنند.  علاوه براین صنعت خودرو روز به روز در حال پیشرفت است و دارای سیستم کامپیوتری پیشرفته است که قسمت های مثل سنسورها و ترمزها و فرمان و غیره باهم در اتباط هستند و مشکلات فنی هریک بر روی دیگر قسمت ها تاثیر می گذارد . در نتیجه عیب یابی سیستم برق خودروهای جدید نیاز به متخصص دارد در همین راستا می توان متذکر شد که تعمیر سیستم برق خودرو مانند تعمیر قطعات دیگر به نوع خودرو ، مقدار و نوع نقص فنی بستگی دارد.

باتری-ساز-سیار-برق-خودرو

عیب یابی و تعمیر در محل برق خودرو

تکنسین های باتری ساز سیار سعادت امداد در محل ، به بررسی و عیب یابی قطعاتی مانند وضعیت دینام، سلامت باتری،و دیگر قطعات مرتبط می پردازند و بعد از تشخیص مشکل برق خودرو به تعمیر و یا تعویض آن قطعه می پردازند و دیگر نیاز نیست خود را به یک تعمیرگاه برسانید باطری ساز سیار سعادت امداد در هر محل و نقطه ای از تهران آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

متداول ترین مشکلات برق خودرو

استارت نخوردن ماشین

اگر سیستم استارت خودرو که وظیفه روشن کردن سیستم را دارد از کار بیوفتد علاوه بر اینکه ماشین شما روشن نمی شود استارت اضافی خوردن موجب خالی شدن باتری خودرو نیز می شود

تعویض فیوز سوخته

زمانی که یک فیوز می سوزد نشان دهنده این است که یکی از اجزای سیستم الکتریکی و برق خودرو شما جریان زیادی را حمل می کند در چنین مواقعی فقط تعویض فیوز کافی نیست زیرا باید ابتدا سیستم برق خودرو عیب یابی شود و و قطعه معیوب پیدا شود و تعمیر و تعویض شود.

حتی اگر باطری خودروی شما در جاده تهران اصفهان ، تهران کرج، به طور کلی در جاده های اطراف تهران خراب شد . سعادت امداد خدمات جاده ای را نیز به صورت 24 ساعته و سیار به شما امداد خواه عزیز ارائه می دهد اگر نیروهای امدادی ما موفق به برطرف کردن مشکل خودرو شما شدند شما به راحتی می توانید به سفر خود ادامه دهید . اگر نیروهای امدادی ما نتوانستند با ابزارهای خود خودرو شما را تعمیر کنند اصلا نگران نباشید نیروهای ما خودرو شما را با یدک کش به تعمیرگاه انتقال می دهند و شما می توانید  با استفاده از سواری تهران اصفهان به سفر خود ادامه دهید.