امداد خودرو شبانه روزی تهران

شاید تا به حال برایتان پیش آمده است که بین راه یا در جاده خودرو تان دچار مشکل یا نقص فنی شده باشد و در آن موقعیت نداسته اید چه کار باید کنید و دچار استرس و سردرگمی شده باشید .در چنین موقعیت هایی مناسب ترین راهکار امداد خودرو شبانه روزی  تهران می باشد .امداد خودرو به گونه ای است که می تواند در تمام ساعات شبانه روز در اسرع وقت، در هر مکانی که شما قرار داشته باشید به یارس شما برسد و با تجهیزات و امکانات کامل مشکل خودرو شما را برطرف کند یا در صورت نیاز خودرو شما را حمل کند. خدماتی که امداد خودرو شبانه روزی سعادت امداد تهران ارائه می دهد : یدک کش خودرو در تهران ، مکانیک سیار ، پنچرگیری سیار در تهران ، باطری ساز سیار در تهران ، سوخت رسانی در محل ، حمل خودرو مکانیزه تمامی خدمات به صورت سیار و شبانه روزی ارائه داده می شود.  امداد خودرو شبانه روزی تهران با در نظر گرفتن تمام شرایط از جمله : ترافیک های سنگین تهران، مسافت های طولانی آماده هرگونه خدمت رسانی به صورت شبانه روزی و سیار به شما شهروندان عزیز و محترم می باشد.

یکی از موارد حائز اهمیت خدمت رسانی سعادت امداد، امداد خودرو در تهران به شما سروران در شب می باشد چرا که خطرات حمل خودرو چندین برابر می شود. یکی از مهم ترین کار هایی که کلیه امدادگران امداد خودرو شبانه روزی تهران در حمل خودرو و تعمیرات خودرو باید به صورت جدی رعایت کنند این است که در شب به علت حفظ امنیت خودرو امداد خواه و برای جلو گیری از حادثه ای بزرگ تر در حین انجام خدمات ابتدا با داشتن نور چراغ قوه در پشت محل تعمیرات خودرو به طول 70 متر عقب تر رانندگان دیگری که در حال تردد هستند را آگاه کنند تا مانع از تصادف احتمالی شوند .

امداد خودرو سعادت آباد یکی از ارائه دهندگان سرویس امداد خودرو شبانه روزی تهران است. این سرویس تحت نظارت اتحادیه امداد خودرو تهران صورت می‌پذیرد. در امداد خودرو شبانه روزی تهران خدمات مختلفی ارائه می شود. این خدمات شامل یدک کش در تهران ، کفی خودروبر در تهران ، پنچرگیری سیار تهران ، امداد باطری تهران ، مکانیک سیار در تهران ، باطری ساز سیار تهران و … است. با توجه به نظارت کامل مجموعه سعادت امداد بر روند و نحوه خدمات رسانی تکنسین ها و تعمیرکارها، تمامی خدمات ذکر شده بر اساس بالاترین استانداردها به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

خدمات امداد خودرو شبانه روزی تهران کاملا متنوع و پاسخگوی نیازهای امدادی شما عزیزان است؛ هدف از ارائه این خدمات کسب رضایت و آسودگی شماست. این امداد خودرو به ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران می‌پردازد. در واقع این سرویس شامل 4 بخش زیر است.

امداد خودرو شبانه روزی شمال تهران

امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران

امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران

امداد خودرو شبانه روزی جنوب تهران

بنابراین در هر نقطه و هر منطقه از تهران که نیاز به امدادرسانی و امدادگر داشته باشید، کافی است با شماره سعادت امداد تماس برقرار کنید و از ما کمک بخواهید.

 

امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران

قطعا زمانی که خودروتان دچار مشکل می شود انتظار دارید امداد خودرو به موقع و سریع به شما برسد مخصوصا اگر در ترافیک باشید و شما عامل مسدود شدن راه برای دیگر رانندگان شده باشید.

امداد خودروشبانه روزی غرب تهران با ارائه کلیه خدمات در زمینه حمل خودرو و مکانیک سیار برای تمام خودرو های ایرانی و خارجی را با تجهیزات و لوازم جانبی کامل با تمام قدرت و در اسرع وقت انجام می دهد .

چند نکته مهم که تمام امدادگران در حین انجام کار باید به آن توجه کامل نمایند :

  • حتما چراغ قوه با نور بالا در ماشین آماده داشته باشید.
  • داشتن بیلچه یا سطل شن در خودرو های امدادی بسیار واجب می باشد.
  • در مواقعی که تصادف های شدید در اتوبان های تهران اتفاق می افتد روغن موتور و یا روغن گیربوکس به روی زمین می ریزد و آسفالت را بسیار سر و لغذنده می کند و برای رانندگان دیگر که از آنجا تردد می کنند مخصوصا موتور سواران بسیار خطر ناک می شود
  • لذا امداد خودرو رها از تمام امدادگران خواهشمند است با ریختن مقداری خاک یا شن بر روی روغن های که روی زمین ریخته بریزند و سپس محل را ترک کنند.

در پایان از شما عزیزان خواهشمندیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 09901400651 تماس حاصل فرمایید.