راهنما مراقبت هیوندا

راهنمای مراقبت هیوندا این امکان را به شما می دهد که بتوانید از محصولات این شرکت تولید خودرو چند منظوره کره‌ای به بهترین نحو استفاده کنید.همانطور که می دانید این کمپانی بزرگ، جز پیشرفته ترین کمپانی های روز دنیا است که در سطح جهانی با دیگر کارخانه ها رقابت می کند. شما می توانید برای حمل خودرو های لوکس خود از در کارخانه از خدمات حمل خودرو مکانیزه سعادت امداد بهرمند شوید در این خدمات خودرو لوکس شما با اطمینان و احتیاط کالمل حمل می شود و هیچ نوع آسیبی به آن ها وارد نمی شود. شماره خودرو بر در این مقاله ثبت شده است می توانید با یک کلیک ساده مستقیما به این خدمات از سعادت امداد در تماس باشید.

متاسفانه برخی از دارندگان خودرو هیوندا، هیچ اطلاعات و آگاهی درباره این خودرو شیک و با کلاس ندارند و همین موضوع که موجب می شود تا در مدت کوتاهی با مشکلات جزئی و کلی زیادی مواجه شوند و خسارت های زیادی را پرداخت کنند.

کیفیت، طراحی ویژه و خاص دارا بودن سیستم منحصر به فرد خاص، از جمله معیارهای پایه ای ساخت محصولات هیوندا به شمار می آید.

ویژگی های جدید محصول

به سبب همین ویژگی ها، این شرکت خودروسازی آسیایی، توانسته است در رده های بالا قرار گیرد و با کمپانی های معروف اروپایی به رقابت بپردازد. در صورت مشاهده محصولات سری جدید این شرکت، متوجه تغییرات شگرف سری جدید محصولات خواهید شد.

طرز کار با گیربکس اتوماتیک

با توجه ویژگی های بی نظیرهیوندا، بهتر است بدانید که در موقع رانندگی و استفاده از گیربکس اتوماتیک، همواره باید قواعد مخصوصی را در نظر بگیرید تا به خودرو هیچگونه آسیبی وارد نشود. اهمیت این نکات وقتی معلوم می شود که شما در طولانی مدت بدون پرداخت هزینه بتوانید از خودرو خود استفاده کرده و آسوده باشید.

دیده شده است که برخی از رانندگان در حالت ایست پشت چراغ قرم، خودرو را در حالت دنده N قرار می دهند اما پیشنهاد ما به شما گذاشتن دنده در حالتD است.سعی کنید پای خود را بر روی ترمز نگه دارید. توقف های کوتاه مفید تر از خلاص کردن دنده به طور کامل می باشد.

نکات تکمیلی کار با گیربکس

اغلب در حالت D گیربکس کمتر مستهلک می گردد. قبل از گذاشتن دنده در حالتD شما باید با گاز دادن درجا آشنایی کلی داشته باشید، درجا گاز دادن، برای گیربکس اتوماتیک روش غلطی بوده و موجب صدمه زدن به قطعات خودرو می شود.

خلاص کردن دنده در سرازیری اصلا توصیه نمی شود؛ زیرا هم موجب بروز حادثه می شود وکنترل خودرو از دست شما خارج می شود و همین امر در زمان بیشتر، باعث خراب شدن گیربکس هم می شود.

هیچگاه در حال حرکت، دنده را تغییر ندهید زیرا باعث خرابی آن به مرور زمان می گردد. همیشه برای تغییر حالت باید پدال ترمز را فشار داده و سپس دنده را تغییر دهید.

 

ما در این مقاله ها از مجموعه سعادت امداد سعی داریم شما را مشکلات خودرو آشنا کنیم و دانشی هرچند کوچک در این زمینه به شما بدهیم اگر علاقه مند هستید می توانید مقاله در مورد شاسی خودرو و انواع آن را مطالعه کنید.