امداد خودرو کیا

مجموعه سعادت امداد مفتخر است که به عنوان یک مجوعه تخصصی تعمیر خودرو و امداد خودرو به صورت کاملا شبانه روزی فعالیت خود را آغاز کرده و و با تمام تلاش و پشتکار همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.کلیه تعمیرات با توجه به برند خودرو شما انجام می گردد.با توجه به وجود کارخانه های متعدد خودرو سازی در کشور، نیاز به وجود تعمیرگاه تخصصی ماشین و تعمیرکار ماهر کاملا احساس می شود. مکانیک های سیار امداد خودرو  سعادت امداد ،به تعمیر تمامی برند های خودرو مانند کیا، هیوندا، تویوتا و غیره کاملا آشنا هستند و تخصص دارند.

کلیه قطعات استفاده شده توسط متخصصین ما صد در صد اورجینال و اصل بوده. زیرا استفاده از قطعات غیر فابر یک و دست دوم باعث آسیب به خودروتان می شود و شما مجبور به پرداخت هزینه مضاعف خواهید بود.

تمامی سرویس های دوره ای توسط امداد خودرو کیا انجام می پذیرد مانند : تعویض روغن موتور، باتری و فیلتر هاکه تعویض این موارد به موقع باعث حفظ سلامتی خودرو شما می باشد.استفاده از امداد خودرو کیا موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما شده و همچنین می توانید با اطمینان کامل از انجام کار به صورت کاملا حرفه ای برخوردار شوید. هزینه دریافت شده از مشتری بابت تعمیرات و عیب یابی آن طبق تعرفه می باشد.این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که حتی در روز های تعطیل بتوانید از کلیه خدمات سعادت امداد بهره مند شوید.

امداد خودرو کیا تهران

یکی دیگر از امکاناتی که ما برای علاوه بر امداد خودرو کیا شما فراهم کرده ایم، امداد خودرو کیا تهران به صورت شبانه روزی است. شما می توانید بسته به موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارید، در صورت نیاز به تعمیرگاه با شماره های ما تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.اگر خودرو شما به یدک کش احتیاج داشته باشد، همکاران ما یک کشی خودرو شما را به صورت رایگان انجام خواهند داد.

با تماس با امداد خودرو سعادت آباد می توانید هر ساعت از شبانه روز 24 ساعته به خدمات آن دسترسی داشته باشید. شماره امداد خودرو سعادت آباد یکی از مهمترین چیزهایی است که هر راننده به آن نیاز خواهد داشت.