پنچرگیری سیار در تهران

پنچر شد لاستیک خودرو ممکن است برای هر راننده ای اتفاق بیوفتد همه رانندگان می دانند که حرکت کردن با لاستیک پنچر آسیب جدی و پرهزنه ای به خودرو وارد می کند پنچرگیری خودرو یک کار بسیار ساده است اما به شرطی که ابزار های مورد نیاز را در اختیار داشته باشید . ما در سعادت امداد خدمات پنچرگیری سیار در تهران را به صورت 24 ساعته و سیار انجام می دهیم لازم نیست که زمانی که خودرو شما پنچر است خود را به مرکز پنچرگیری برسانید فقط کافی است با شماره پنچرگیری سیار در تهران تماس حاصل فرمائید.

آپاراتی سیار در تهران

 درست است که پنچرگیری حتی با داشتن ابزارهای لازم کار آسانی است اما پنچرگیری برای بانوانی که رانندگی می کنند بسیار کار پر زحمت و سخت می باشد همین طور پنچرگیری باعث کثیف شدن لباس ها و دست و صورت می شود در نتیجه ما در سعادت امداد به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات آپاراتی سیار در تهران  سعادت امداد و پنچرگیری در محل تهران  سعادت امداد را نیز استفاده کنید نیروهای تکنسین ما در کمترین زمان ممکن خدمات پنچرگیری سیار در تهران  را برای شما انجام می دهند.

سعادت امداد  در چه نقاطی از تهران خدمات پنچرگیری سیار در تهران را ارئه می دهد؟

 

پنچرگیری سیار در غرب تهران

پنچرگیری سیار در شرق تهران

پنچرگیری سیار در شمال تهران

پنچرگیری سیار در شرق تهران

سعادت امداد با سالها تجربه در زمینه امداد خودرو واقع در محله سعادت آباد  در غرب تهران به عنوان یک امداد خودرو باسابقه و شناخته شده در خدمت شما عزیزان می باشد ما در سعادت امداد در هرنقطه ای از تهران خدمات مانند یدک کش خودرو در تهران، مکانیک سیار، حمل خودرو مکانیزه و پنچرگیری سیار را به شما امداد خواه عزیز به صورت 24 ساعته و سیار ارائه می دهد

 

ادامه مطلب →

باطری ساز سیار در تهران

باطری ساز سیار در تهران از پر تقاضا ترین خدمات سعادت امداد می باشد در خیابان های شلوغ و پر ترافیک تهران برای همه ما پیش آمده است که باتری خودرومان شارژ تمام کند یا باطری خودرو خراب شود از آنجایی برق مورد نیاز خودرو را باطری تامین می کند . خدمات باطری ساز سیار در تهران جز خدمات ضروری هر امداد خودرویی است  در همین راستا ما در سعادت امداد این خدمات را به صورت سیار و شبانه روزی به شما امداد خواه عزیز ارائه می دهد.

باطری ساز سیار در جنوب تهران

باطری ساز سیار در شرق تهران

باطری ساز سیار در شمال تهران

باطری ساز سیار در غرب تهران

امداد خودرو سعادت امداد واقع در سعادت آباد تهران در تمام نقاط تهران خدمات باطری ساز سیار تهران را نیز به شما ارائه می دهد . خدمات که سعادت امداد ارائه می دهد تعویض باتری در محل و یا تعمیر باطری در محل می باشد.

ادامه مطلب →
سوخت رسانی در محل در تهران

سوخت رسانی در محل

سوخت رسانی در محل

خدمات بنزین سیار سالهاست که محبوبیت خاصی پیدا کرده و توانسته در خیلی از مواقع مفید واقع شود. شماره بنزین سیار تهران بهترین خدمات سوخت رسانی را در محل شما ارائه میدهد.

یکی از خدماتی که گروه سعادت امداد میتواند به شما ارائه دهد سوخت رسانی در محل یا پمپ  بنزین سیار است .
در صورتی که شما از جایگاه سوخت رسانی دور هستید و دسترسی ندارید در شرایطی که سوخت خودروی شما رو به اتمام است حتما به یک پمپ بنزین سیار نیاز پیدا میکنید در این شرایط گروه سعادت امداد با یک تماس در کنار شما خواهد بود و به اینگونه بنزین در محل تهران همه روزه در خدمت رانندگان عزیز است.

میبایست بعد از روشن شدن چراغ بنزین در کمترین زمان خودروی خود را به جایگاه برسانید زیرا حرکت با خودرویی که بنزین کمی دارد باعث آسیب رسیدن به قطعات خودرو میشود و به مرور زمان باعث اسیب های جدی میشود.  که در این صورت می بایست از خدمات مکانیک سیار سعادت امداد استفاده کنید.

اینکه پس از روشن شدن چراغ بنزین خودروی شما چه میزان میتواند حرکت کند در خودرو های مختلف میزان های متفاوتی دارد و همه خودرو ها یکسان نیستند.

امداد خودرو سعادت امداد با ارائه خدمات 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز در هرکجای شهر میتواند شما را تحت پوشش قرار دهد. برای دریافت خدمات سوخت رسانی سیار کافیست تا با شماره 09901400651 با ما تماس بگیرید.

سوخت رسانی سیار در محل در تهران

ما در سعادت امداد یک ناوگان بسیار گسترده در تمام مناطق تهران برای سوخت رسانی سیار در محل در تهران داریم. این ناوگان کاملا تحت نظر مجموعه هستند و در صورت ارائه درخواست سوخت رسانی سیار در محل تهران، ما نزدیک ترین پمپ بنزین سیار تهران را به سوی شما روانه خواهیم کرد. جالب اینجاست که هزینه این سرویس با توجه به اینکه هزینه های شما در سوخت، زمان، طی مسافت و آرامش روانی را بسیار کاهش می‌دهد، بالا نبوده و تمامی مخاطبان سعادت امداد پس از درخواست سوخت رسانی سیار در محل در تهران بسیار خرسند بوده اند. ما در سرویس سوخت رسانی سیار در محل تهران، بنزین را با کمترین اختلاف کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل به شما خواهیم رساند؛ پس دیگر نیازی نیست نگران سوخت رسانی و کیفیت آن باشید.

سوخت رسانی سیار در محل در تهران ، رانندگان را از روش های قدیمی که در میانه راه یا جاده ها بنزین تمام می کردند و گالن دست می گرفتند تا از ماشین ها بنزین بگیرند یا با یک ماشین خود را به اولین پمپ بنزین برسانند تا بنزین خود را تامین کنند ، نجات داده است سعادت امداد با اینکه یک امداد خودرو قدیمی و معتبر در سعادت آباد تهران می باشد اما خدمات آن همیشه به روز و مدرن بوده است سعادت امداد نیز خدمات سوخت رسانی سیار در محل در تهران و در هر نقطه ای اطراف تهران را به شما ارائه می دهد سوخت رسانی سیار در تهران سعادت امداد این اواخر مورد استقبال رانندگان قرار گرفت زیرا توانسته ایم بنزین و سوخت با کیفیت را در کمترین زمان ممکن در تمام نقاط تهران را پوشش دهیم و سعادت امداد به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تمام شرایط آب و هوایی خوب و بد و ایام تعطیل و غیر تعطیل سوخت رسانی سیار در محل تهران را ارائه می دهد . و شما رانندگان عزیز نگران تمام شدن بنزین و سوخت خود نباشید هر جا بنزین تمام کردید با سعادت امداد تماس بگیرید و درخواست سوخت رسانی سیار در محل تهران را ثبت کنید تا نیروهای ما سوخت خودرو شما را تامین کنند

بنزین سیار تهران

سعادت امداد با ارائه خدمات بنزین سیار تهران سوخت رسانی را بسیار راحت کرده است و شما رانندگان عزیز در هر کجای تهران یا کرج یا اطراف تهران که سوخت تمام کرده باشید می توانید با دریافت خدمات بنزین سیار در تهران  ، سعادت امداد بنزین مورد نیازتان را در هر ساعت از شبانه روز تامین می کند . مزایای بنزین سیار تهران سعادت امداد این است که شما دیگر مجبور نیستید به پمپ بنزین بروید و در صف های طولانی منتظر بمانید.بنزین سیار تهران سعادت امداد جز محبوب ترین خدمات است به این علت که علاوه صرفه جویی در وقت ، دسترسی به بنزین و سوخت را در هر محل و مکان را برای رانندگان امکان پذیر کرده است . شما رانندگان عزیز می توانید در محل کار، خانه ، دانشگاه و جاده و هر نقطه ای از تهران و غرب تهران و کرج و به طور کلی در هرکجای تهران که هستید به جای رفتن به پمپ بنزین و صرف وقت ارزشمندتان در صف پمپ بنزین و پیدا کردن پمپ بنزین ، از سعادت امداد در خواست بنزین سیار تهران کنید و ما در کوتاه ترین زمان به شما سوخت می رسانیم.

ادامه مطلب →
باطری به باطری کردن اتومبیل

باتری به باتری سیار

باتری به باتری سیار

باتری به باتری سیار یکی از خدمات بسیار پر تقاضای مشتریان است. باتری خودرو مانند قلب آن میباشد؛ اگر درست کار نکند باعث نوسانات برق و در نتیجه سایر ایرادات در خودرو خواهد بود.

خدمات باتری و  باتری به باتری سیار به صورت سیار تعویض باتری در سراسر تهران توسط نیروی با تجربه سعادت امداد
خدماتی که سعادت امداد در این زمینه به شما ارائه میده :

  • تعویض باتری در محل
  • تست رایگان سیستم برقی بدو.ن نیاز به هزینه اضافی
  • گارانتی محصولات
  • ارائه خدمات 24 ساعته
  • ارائه کالای باکیفیت
  • مشاوره در هر ساعت از شبانه روز

باطری به باطری سیار

امداد باطری در مکان های مختلفی استقرار پیدا کرده اند در نتیجه شما میتوانید بسیار راحت به آن دسترسی پیدا کنید. در صورت نیاز تماس بگیرید. خدمات  باطری ساز سیار در تهران ، سعادت امداد در مواقع که باطری شما از کار افتاده باشد در خدمت شما است . باتری یکی از قطعات مهم خودرو است که در کاپوت ماشین شما قرار دارد و کار آن تامین برق مورد نیاز ماشین است مثل استارت خودرو ، ضبط، و روشن شدن چراغ های خودرو ،و غیره پس باتری خودرو وظیفه‌ی کمی ندارد اما از مهم ترین وظیفه آن استارت ماشین است . و اگر درست‌ کار نکند خودرو حتی روشن هم نمی‌شود. در اصل کارکرد دیگر اجزا درگرو سلامت باتری خودرو است.باتری خودرو نسبت به موتور شاید زیاد بزرگ نباشد و اما کارایی و وجود آن بسیار زیاد و واجب است اگر در پاکینگ منزلتان و یا هرجای دیگر اتومبیل شما استارت نخورد می توانید از خدمات باتری به باتری سبار سعادت امداد بهرمند شوید

امداد خودرو غرب تهران ، امداد باتری به باتری غرب تهران ، امداد باتری به باتری ، امداد باطری به باطری ، امداد خوردو سیار

ادامه مطلب →
تعمیر خودرو در محل

مکانیک سیار

مکانیک سیار در تهران

مکانیک سیار در تهران یکی از پرمتقاضی ترین خدمات ارائه شده در سعادت امداد است. ما با ارائه این خدمت، مسیرهای شما را کوتاه، زمان های شما را ذخیره، آرامش شما را حفظ و هزینه های شما را به حداقل رسانده‌ایم. اما مکانیک سیار تهران چگونه این همه مزیت را یکجا به شما تقدیم می‌کند؟! این سرویس به طور کاملا هدفمند جمعی از تعمیرکاران برتر تهران را گرد هم آورده است که با یک تماس شما و یک مشاوره اولیه در خصوص مشکلات خودرو، بهترین تعمیرکار سیار تهران برای حل مشکل خودرو به سوی شما روانه خواهد شد.

مکانیک سیار تهران

با استفاده از سرویس مکانیک سیار در تهران دیگر نیازی به جابجایی ماشین از کار افتاده و انتظار برای رسیدن یدک کش در تهران یا کفی حمل خودرو در تهران نخواهید کشید؛ و یا خودرو خراب خود را در این همه ترافیک و شلوغی تا تعمیرگاه ببرید؛ و یا اینکه نیازی نیست که به دنبال تعمیرگاه معتبر در تهران برای حل مشکلات خودرو خود باشید؛ حتی دیگر نیازی به انتظار برای فرارسیدن نوبت شما برای حل مشکل خودرویتان در آن تعمیرگاه هم نیست. سرویس مکانیک سیار تهران به صورت اختصاصی یک تعمیرکار سیار در تهران را به شما اختصاص خواهد داد و او هر نیازی که خودرو شما داشته باشد را برآورده خواهد کرد. حتی در مواقعی که نیاز به حمل خودرو شما به یک تعمیرگاه تجهیز شده است، نیازی نیست به فکر حمل آن باشید و ما در کنار سرویس مکانیک سیار خود، به ارائه الباقی سرویس های امداد خودرو شبانه روزی تهران را به شما ارائه خواهیم کرد.

تعمیر خودرو در محل

هر زمانی که عملکرد عجیبی در سیستم خودروی خود احساس کردید، باید به فکر تعمیر و یا سرویس ماشین باشید یا اینکه برق خودرو پیچیده ترین قسمت خودرو است که روز به روز پیشرفته تر می شود. به دلیل این که تجهیزات الکترونیکی مختلفی روی خودروها قرار داده می شود، ماشین های مدرن برای این که بتوانند درست کار کنند. تمام مشکلاتی که رانندگان با آن‌ها مواجه می‌شوند همگی به دست تعمیرکاران و متخصصین حوزه خودرو آچاره قابل بررسی و تعمیر هستند. برخی از خدمات گروه تعمیرکاران ماهر خودرو سعادت امداد بدین شرح است:

 

  • امداد خودرو غرب تهران؛ فوری + سیار
  • امکان دسترسی سریع به شماره امداد خودرو تهران
  • اعزام نزدیکترین مکانیک سیار تعمیر خودرو تصادفی
  • تعمیرات سیار خودرو در سراسر تهران
  • تعمیرگاه سیار خودرو در محل تهران
  • تعمیر خودرو در منزل با مکانیکی سیار
  • تعمیرات ECU و زدن کد سویچ خودرو
  • تعویض تسمه هیدرولیک به کمک مکانیکی در محل
  • رفع عیوب سیستم سوخت رسانی، برق رسانی، خنک کننده
  • تعویض و تعمیر سیم کلاج گاز خودرو
  • و…..

معمولاً اگر خودرو شما مشکل زیاد بزرگی نداشته باشد و در محل قابل حل باشد، اینکار انجام خواهد شد. در غیر اینصورت؛ در مواردی که خودرو با مشکل بزرگی مانند سوزاندن واشر سرسیلندر مواجه شده باشد، متخصصین ما ماشین را به تعمیرگاههای مطمئن انتقال داده تا بعد از سرویس کامل، اتومبیل را به شما تحویل دهند.

 

هزینه خدمات مکانیک سیار در تهران

اگر چه قبل از اقدام به رفع مشکل، هزینه تعمیر خودرو توسط تعمیرکار سیار به صورت تقریبی به شما اعلام می گردد. اما باید برای برآورد دقیق قیمت ها تعمیرکار، خرابی ماشین شما را از نزدیک بازدید کند تا چنانچه نیاز به تهیه لوازم یدکی بود، کلیه مبالغ را در فاکتور برای شما به همراه هزینه دیگر خدمات قید نماید. شما می‌توانید با شماره‌گیری  09901400651  یک مکانیک با تجربه در کوتاه ترین زمان در کنار خود داشته باشید.

ادامه مطلب →
یدکشی اتومبیل

یدک کش خودرو در تهران

    • یدک کشی خودرو تهران

یدک کشی قانون و مقررات خاص خود را دارد و یکی از علتهای تصادفات یدک کشی به طرز غلط است، بطور مثال وسایل ترابری که دارای مسافر است نمیتواند وسیله آسیب دیده ای را یدک بکشد وسیله کشنده باید به جرثقیل مجهز بوده و وسیله ترابری آسیب دیده در حالیکه محورش از زمین بلند است با خود بکشد.

وسیله کشنده باید دارای سیستم سالم باشد و در عین حال باید دارای قدرت کافی برای کشیدن وسیله باشد.

از همه موارد مهم تر اینکه عمل یدک کشی باید در ساعات مجاز و اصولی انجام شود در غیر اینصورت منجر به خطر و خسارات بیشتر میشود. همچنین خودرو یدک کش می بایست توانایی حمل خودرو با وزن بالا را داشته باشد در نتیجه استفاده از یک وسیله نقیله معمولی برای جا به جایی خودرو آسیب دیده نه تنها کمک کنده است بلکه ممکن است منجر به ترافیک شود اما یدک کش سعادت امداد در سراسر تهران برای یدک کشی خودرو تهران آماده امداد رسانی به شما امداد خواه عزیز می باشند

 تیم متخصص سعادت امداد با در نظر گرفتن تمام نکات و قوانین ذکر شده خدمات مورد نیاز شما را ارائه میدهند.

یدک کش سیارتهران

لطفا پیش از استفاده از یدک کش از مورد اعتماد بودن شرکت مورد نظر اطمینان حاصل کنید همچنین میتوانید با در اختیار داشتن قبض ریسک احتمالی بابت سرقت خودروی خود یا برعهده نگرفتن خسارات دوری کنید. یدک کش سیار تهران سعادت امداد انواع مختلفی دارد مانند یدک کش کفی خودرو بر ، یدک کش کامیونی و غیره در  کفی خودرو بر  ، خودرو امداد خواه به طور کامل بر روی یدک کش سوار می شود که از مطمئن ترین و ایمن ترین امکانات برای حمل و نقل است

یدک کشی خودرو شبانه روزی تهران

یدک کش خودرو وحمل خودرو باکفی از خدماتی هست که امداد خودرو سعادت امداد با خدمت همشهریان عزیز ارائه میدهد.
درصورت خاموشی خودرو یا تصادف میتوانید با شماره‌گیری  09901400651  یک یدکش و یا ماشین حمل خودرو را در کوتاه ترین زمان در کنار خود داشته باشید. خدمات یدک کشی خودرو شبانه روزی تهران ، به علت شبانه روزی بودن خدمات جز مهمترین خدمات سعادت امداد می باشد . زیرا امداد خواه با خیالی آسوده می تواند در تمام ساعت شبانه روز و در ایام تعطیل و غیر تعطیل با سعادت امداد تماس بگیرد و ما مجهزترین و پیشرفته ترین یدک کش های سعادت امداد را به محل مورد نظر اعزام خواهیم کرد

با امید آنکه اعتماد شما را به اطمینان تبدیل کنیم.

یدک کشیدن خودرو  ، یدک کش سعادت امداد

 

ادامه مطلب →

سوخت خودرو و انواع آن

طی سالیان طولانی، بعد از استفاده انسان از خودرو، مواد مختلفی به عنوان سوخت مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از این مواد بعد از مدتی کارایی خود را از دست دادند. اما برخی دیگر، چنان متداول شدند  که هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله از وبسایت سعادت امداد، به بررسی و مقایسه انواع سوخت رایج خودروها می پردازیم.

توضیحات تکمیلی

به دو صورت احتراق در موتور خودروها شکل می گیرد. احتراق داخلی و احتراق خارجی. همه موتورها احتراقی چه از نوع خارجی و چه از نوع داخلی، برای حرکت کردن به ماده سوختی نیاز دارد. میزان تولید آلاینده به نوع سوخت به کار رفته در ماشین بستگی دارد. جالب است بدانید، میزان بازده خودرو هم به همین سوخت خودرو بستگی دارد. باید بتوانید، بهترین سوخت را برای خودرو، به درستی تشخیص دهید. به این ترتیب از پرداخت هزینه ها گزاف برای خودرو جلوگیری می شود. زیرا استهلاک خودرو کاهش می یابد. سوخت رایج خودروها، بنزین و گازوئیل می باشد. به همین دلیل در اکثر کتب و مقالات، این دو سوخت را جزء سوخت ها اصلی و بقیه سوخت‌ها را، به عنوان سوخت جایگزین خودرو معرفی می کنند. ما در سعادت امداد با ارائه خدمات سوخت رسانی در محل ، سوخت مورد نیاز شما را به صورت سیار تامین می کنیم

با بنزین بیشتر آشنا شوید

بنزین، سوخت مورد استفاده در خودروهایی با سیکل اتو می باشد. این سوخت، ترکیبی از هیدرو کربن ها گوناگون می باشد. بنزین باید در حالت ایده آل بسوزد. اگر ایده آل نسوزد، آلاینده ها بسیار سنگینی را وارد هوا می کند. سوخت باید بسیار با کیفیت باشد تا خاصیت ضربه زنی نداشته باشد. در ایران، اغلب بنزین ها عرضه شده در جایگاه ها سوخت، معمولی هستند. البته در برخی جایگاه ها، بنزین سوپر هم عرضه می شود. برخلاف بسیاری از کشورها، عدد درجه اکتان بنزین، فارغ از معمولی بودن و یا سوپر بودن، روی پمپ درج نمی شود. امداد خودرو سعادت امداد سوخت رسانی در هر محلی از تهران را برای شما مهیا می کند.

درباره گازوییل بدانید

گازوئیل از جمله سوخت‌های خودرو است. این سوخت، از بنزین ارزان‌تر است. در موتورهای داخلی، با سیکل فشار ثابت یا دیزل استفاده می شود.

معرفی سوخت مایع نفتیLPG

به علت متحمل شدن هزینه زیاد تولید بنزین و گازوئیل، گرایش بهسوخت هایی غر از بنزین و گازوئیل زیاد می باشد.LPG یکی از سوخت‌های  خودرو جایگزین شده می باشد.این گاز به طور عمده از بوتان و پروپان تشکیل شده است. به صورت تقطیری و به هنگام تولید و پالایش نفت خام و عملیات پتروشیمی تولید می گردد.

 

 

ادامه مطلب →
ویژگی تعمیرگاه عالی

ویژگی تعمیرگاه عالی

حتما تا به حال، برای تعمیر خودرو خود به تعمیرگاه سر زدید. در بدو ورود به بعضی از تعمیرگاه ها، احساس خوبی به افراد دست نمی دهد. این موضوع دلایل متفاوتی دارد. از جمله، کثیفی بیش از حد یا به هم ریختگی، کوچک بودن تعمیرگاه و ناکافی بودن فضا برای عبور افراد بین ماشین ها، کمبود وسیله و ایزار کار مناسب و……. در ادامه این مقاله از مجموعه سعادت امداد، به بررسی ویژگی ها تعمیرگاه خوب می پردازیم. شما می توانید برای تعمیر خودرو خود از خدمات مکانیک سیار سعادت امداد استفاده کنید.

 

جانمایی مناسب تعمیرگاه

جانمایی صحیح وسایل و ابزار ها، یکی از اصلی ترین موارد در بهبود عملکرد اعضا و باعث انتقال انرژی مثبت  و آرامش بین افراد می باشد.

طبق تحقیقات انجام شده، فضای مناسب برای هر مکان پارک خودرو در تعمیرگاه ها ۳,۷۰×۷,۲۰ m  می باشد. و فاصله  مناسب تا وسیله نقلیه بعدی ۱,۸۰ m  است. فاصله تا میز کار ۱,۵۰ m و حداکثر ارتفاع برای جانمایی وسایل در ارتفاع  ۱,۹۰ m  است. این جایگاه برای تنظیم روغن موتور و غیره استفاده می شود  در نظر گرفتن این ابعاد، به فضاسازی هرچه بهتر تعمیرگاه، کمک می کند. در سعادت امداد به یک شرح یک مقاله در مورد ویژگی مکانیک سیار ماهر پرداخته ایم

 

استاندارد میز کار

حدلقل عرض میزکار، 80 سانتی متر می باشد. جهت افزایش بازده کاری، بهتر است میز کار، در فضایی با روشنایی طبیعی، مانند کنار پنجره قرار گیرد و به فضا بیرون، چشم اندازی زیبا داشته باشد.

باید یک صندلی در کنار میز کار برای نشستن گذاشته شود. همچنین از نظر تنظیم ارتفاع، راحت باشد. به آسانی تنظیم شود. بدین ترتیب می توان، متناسب با قد شخص، ارتفاع میز کار را تنظیم کرد.

 

ابزار کار

برای تعمیر یک وسیله نقلیه به ابزاری از قبیل آچار، پمپ باد، دستگاه عیب یاب و … نیاز است.

جای قرار گیری این ابزار باید به گونه ای باشد که تعمیر کار در کمترین فاصله و با صرف کم ترین انرژی به این قبیل لوازم دسترسی داشته باشد.

  استفاده از لامپ های ۴۰ تا ۱۵۰ لوکس در چاله سرویس

لامپ مورد استفاده در وسط سالن نباید بیش تر از نور اصلی سالن باشد

از لامپ مخصوص برای میز کار استفاده نکنید.

اگر خودرو شما

 

ادامه مطلب →
مشخصات هیوندا i20

مشخصات هیوندا i20

یکی از مدرن ترین ماشین ها تولید شده کمپانی هیوندای اخیرا وارد ایران ایران شده است. بسیاری از افراد به دنبال خریداین خودرو جذاب هستند. نام این ماشین، هیوندای i20 است. این خودرو توسط شرکت واسطه ای آسان موتور، وارد ایران شد. مدتی بعد از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت، هیوندا i20 را در ایران، مونتاژ کند. همراه با مونتاژ این خودرو، تغییراتی در ظاهر و کیفیت اش نیز اعمال شد. همچنین لازم به ذکر است که خدمات امداد خودرو تهران سعادت امداد به خدمات امداد خود را به تمام خودروها به صورت سیار ارائه می دهد

ما در این مقاله، به بررسی مختصری از خودرو هیوندا 20 i می پردازیم. اگر قصد خرید این ماشین را دارید یا خواهان مقایسه اش با سایر خودروها را دارید، تا پایان این مقاله از وبسایت سعادت امداد، همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری هیونداi20

از جمله مهم ترین اهداف کلی طراحان این ماشین، و سایر مدل هل نظیرش، جلب توجه جوانان و می باشد. البته تنها جوانان، متقاضی خرید این مدل ماشین نیستند. از لحاظ ظاهری و طراحی، خوب است به این نکته اشاره کنیم: این خودرو، تا کنون شاهد تغیرات ریز و درشتی نیز بوده است. علاوه بر این ما در سعادت امداد خدمات امداد هیوندا را به صورت تخصصی ارائه می دهیم 

اگر به قسمت جلویی خودرو نگاهی بیاندازید، متوجه طراحی جلو پنجره به سبک کلاسیک خواهید شد. هیوندای اصرار دارد، یک حالت 6 ضلعی به آن بدهد. به این ترتیب، مدل طراحی مخصوص آن، همیشه حفظ خواهد شد.

یکی از دلایل محبوبیت آی بیست، بزرگتر جلوه کردن آن از لحاظ ظاهری است. همچنین وجود خط ها برجسته و حجیم بر روی بدنه کاپوت است. یکی دیگر از دلایل آن، قیمت نسبتا مناسب آن نیز می باشد. جذابیت دیگر آن، استفاده از مدل جالب برای طراحی چراغ های اصلی و همچنین موقعیت چراغ های مه شکن است.

اگر طرفین هیوندایI20  را بررسی کنید، نمای منحصر به فردی خواهید دید. چراغ راهنمای تعبیه شده در آینه ها، زیبایی نمای جانبی را بیشتر میکنند. همچنین هر کدام از دستگیره ها با یک روکش از کروم پوشانده شده اند که در نوع خود جالب توجه هستند.

این مطالب، تنها بخشی از جذابیت ها ظاهری هیوندا خواهد بود. هنوز مطالبی راجع به این خودرو جذاب، وجود دارد. پس با مقالات بعدی، از وبسایت سعادت امداد، همراه ما باشید.

 

ادامه مطلب →
روغن سوزی موتور خودرو

روغن سوزی موتور خودرو

اگر خودرو دارید و مایل هستید در جریان امور مربوط به خودرو خود باشید، در قدم اول باید با مشکلات رایج آن آشنا باشید. از جمله، مهم ترین و رایج ترین مشکلات خودرو،روغن سوزی می باشد. در نتیجه روغن موتور با کیفیت برای خودرو بسیار لازم و ضروری است خوب است بدانید، مشکل روغن سوزی، اغلب برای خودرو ها کارکرده و فرسوده پیش می آید. پیش از بررسی مشکل روغن سوزی، به تعریف روغن سوزی می پردازیم. منظور از روغن سوزی، سوختن سوخت خودرو (بنزین یا گازوئیل) به همراه روغن موتور خودرو می باشد. دقیقا در چنین شرایطی، سوختن روغن موتور، باعث خارج شدن دودی آبی‌رنگ از دهانه اگزوز می‌گردد. البته نشانه ها دیگری برای تشخیص روغن سوزی موتور خودرو نیز هست. در ادامه این مقاله از وبسایت سعادت امداد، به بررسی این موضوع به طور کامل می پردازیم. پس تا پایان، همراه ما باشید.

روغن سوزی چیست؟

هرگاه روغن موتور به همراه موتور سوخت بسوزد و سطح آن مرتب پایین تر برود، روغن سوزی موتور اتفاق می افتد. در اغلب موارد، خودرو ها قدیمی دچار چنین مشکلی می شوند. اما به این معنی نیست که خودرو ها جدید این مشکل را تجربه نمی کنند. به‌طور کلی، روغن موتور در مسیرهایی مشخص در خودرو به حرکت و جریان درمی‌آید. وظیفه اصلی اش، ایجاد بستر مناسب برای حرکت قطعات خودرو می شود. همچنین کمک می کند، قطعات خودرو هنگام حرکت، دچار اصطکاک نشوند. به دلایلی امکان دارد، این اتفاق بیافتد. در این صورت، چه خودروی‌تان جدید باشد و چه قدیمی، دچار روغن‌سوزی خواهید شد. هرگاه، روغن موتور به محفظه احتراق راه پیدا کند، در کنار حرارت زیاد می سوزد و شاهد روغن سوزی خواهیم بود. خدمات مکانیک سیار سعادت امداد به صورت سیار و شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما امداد خواهان عزیز می باشد.

شایع ترین نشانه ها روغن سوزی

خروج دود آبی از اگزوز ماشین

چرب‌شدن شمع‌های خودرو

 کاهش مداوم سطح روغن موتور

چرب بودن دهانه اگزوز خودرو

وجود بویی ناخوشایند از سمت موتور

کاهش شتاب و افت قدرت موتور خودرو

امیدوار هستم، اگر خودروتان دچار روغن سوزی شد، به راحتی بتوانید تشخیص دهید.

 

ادامه مطلب →
تماس فوری با ما