مشخصات هیوندا i20

یکی از مدرن ترین ماشین ها تولید شده کمپانی هیوندای اخیرا وارد ایران ایران شده است. بسیاری از افراد به دنبال خریداین خودرو جذاب هستند. نام این ماشین، هیوندای i20 است. این خودرو توسط شرکت واسطه ای آسان موتور، وارد ایران شد. مدتی بعد از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت، هیوندا i20 را در ایران، مونتاژ کند. همراه با مونتاژ این خودرو، تغییراتی در ظاهر و کیفیت اش نیز اعمال شد. همچنین لازم به ذکر است که خدمات امداد خودرو تهران سعادت امداد به خدمات امداد خود را به تمام خودروها به صورت سیار ارائه می دهد

ما در این مقاله، به بررسی مختصری از خودرو هیوندا 20 i می پردازیم. اگر قصد خرید این ماشین را دارید یا خواهان مقایسه اش با سایر خودروها را دارید، تا پایان این مقاله از وبسایت سعادت امداد، همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری هیونداi20

از جمله مهم ترین اهداف کلی طراحان این ماشین، و سایر مدل هل نظیرش، جلب توجه جوانان و می باشد. البته تنها جوانان، متقاضی خرید این مدل ماشین نیستند. از لحاظ ظاهری و طراحی، خوب است به این نکته اشاره کنیم: این خودرو، تا کنون شاهد تغیرات ریز و درشتی نیز بوده است. علاوه بر این ما در سعادت امداد خدمات امداد هیوندا را به صورت تخصصی ارائه می دهیم 

اگر به قسمت جلویی خودرو نگاهی بیاندازید، متوجه طراحی جلو پنجره به سبک کلاسیک خواهید شد. هیوندای اصرار دارد، یک حالت 6 ضلعی به آن بدهد. به این ترتیب، مدل طراحی مخصوص آن، همیشه حفظ خواهد شد.

یکی از دلایل محبوبیت آی بیست، بزرگتر جلوه کردن آن از لحاظ ظاهری است. همچنین وجود خط ها برجسته و حجیم بر روی بدنه کاپوت است. یکی دیگر از دلایل آن، قیمت نسبتا مناسب آن نیز می باشد. جذابیت دیگر آن، استفاده از مدل جالب برای طراحی چراغ های اصلی و همچنین موقعیت چراغ های مه شکن است.

اگر طرفین هیوندایI20  را بررسی کنید، نمای منحصر به فردی خواهید دید. چراغ راهنمای تعبیه شده در آینه ها، زیبایی نمای جانبی را بیشتر میکنند. همچنین هر کدام از دستگیره ها با یک روکش از کروم پوشانده شده اند که در نوع خود جالب توجه هستند.

این مطالب، تنها بخشی از جذابیت ها ظاهری هیوندا خواهد بود. هنوز مطالبی راجع به این خودرو جذاب، وجود دارد. پس با مقالات بعدی، از وبسایت سعادت امداد، همراه ما باشید.