ویژگی های مکانیک سیار ماهر

تقریبا برای تمام رانندگان محترم، ماندن در راه یا جاده به دلیل نقص فنی خودرو اتفاق افتاده است. تجربه خیلی خوشایندی نیست مخصوصا اگر در جایی خلوت و بی تردد گیر افتاده باشید. حتما در آن لحظه آرزوی رسیدن امداد غیبی از آسمان را داشته اید! مکانیک سیار می تواند نجات دهنده شما باشد. در این مقاله از وبسایت تخصصی سعادت امداد، قصد داریم تا شما را با ویژگی های مکانیک سیار ماهر آشنا کنیم. 

مجموعه خدماتی که مکانیک سیار می تواند ارائه کند کمی محدود است زیرا به گاراژ دسترسی نداشته و وسایل و ابزار کمتری با خود حمل می کند . همچنین شما می توانید ویژگی های یک تعمیرگاه عالی را از سایت سعادت امداد دنبال کنید در صورتی که تکنسین های مکانیک سیار سعادت نتوانستند مشکل خودرو شما را برطرف کنند خودرو شما را به وسیله یدک کش به تعمیرگاه منتقل می کنند. این خدمات عبارتند از:

معرفی خدمات مکانیک سیار

  • تعویض باتری
  • پر کردن گاز کولر گازی که مخصوصا کولر گازی در تابستان، کارایی بالایی دارد
  • تعویض شمع و وایر خودرو: وظیفه اصلی وایر شمع، انتقال برق تولید شده توسط سیستم جرقه زنی به شمع را دارد. در صورتیکه این سیستم دچار مشکل شود، دیگر قادر نیستید به آسانی خودرو را روشن کنید. پس کار مهم مکانیک سیار همین مورد می باشد. جالب است بدانید، اگر وایر عملکرد صحیحی نداشته باشد، سیستم احتراق هم به درستی کار نخواهد کرد.
  • تعمیر جلوبندی خودرو: به بخش جلو و زیرین خوردو، جلوبندی گفته می شود که در تعلیق خودرو، کم کردن لرزش خودرو موقع رانندگی بر سطح پست و بلند و انتقال حداقلی ضربه و تکان ها به اطاق خودرو را نقش مهی بازی می کند. بخش اصلی سیستم جلوبندی خودرو کمک فنر ها هستند و ضربه گیر نیز می باشند. پس مکانیک سیار واقعا معجزه گر است.
  • تست دیاگ در محل: بررسی سنسور عقب با تست دیاگ انجام می شود. محوریت کلیه تنظیمات و انجام تعمیرات موتوری ماشین از طریق انژکتور صورت می گیرد. سیستم کنترلر انژکتور، مسئول مدیریت خودرو می باشد. تکنولوژی اخیر ساخت خودرو که از اوایل دهه 80 رواج یافته است، باعث ارتباط بیشتر و بهتر مکانیک با بخش های داخلی خودرو می شود. در طراحی جدید خودرو، به ارتباط مکانیک با قسمت های کنترل کننده اهمیت زیادی داده شده است.دستگاه دیاگ به دو دسته کلی تقسیم می شود. نوع پیشرفته یا همان G-SCAN و نوع بلوتوثی آن است.  تست دیاگ در محل را با مکانیک سیار ماهر مجموعه سعادت امداد امتحان کنید.